tiistai 11. helmikuuta 2014

300.

Musta on nauhani väri. Olen surun kapteeni elämän pelissä.

8 kommenttia:

  1. Kaunis loppu! Olisko pare: Musta nauha? Surun kapteeni elämän pelissä. terv. pekka s-to

    VastaaPoista
  2. Tätä olen käännellyt paljon ja tiiraillut monelta kantilta. Itse pohdin loppuun muotoa "surukapteeni"?

    VastaaPoista
  3. "Käsivarsinauhani" on hirvee sana! "Olen" liittää sen liikaa sinuun. Kauneinta ja soivinta on: "Surun kapteeni elämän pelissä." Porissa kuuluin jääkiekon erikoisseuraan "Tyynempi yritys". Nyt haluaisin olla "Sysmän Surun" kapteeni.

    VastaaPoista
  4. Olet vissiin oikeassa. Eiköhän se välity ilman "käsivarttakin".

    VastaaPoista
  5. Välittyy, välittyy, vaan Lassikeskeisyydestä et malttanut luopua? Meitä nääs, surun kapteeneita elämän pelissä on muitakin...
    terv. pekka s-to.

    VastaaPoista
  6. Yksikön 1. on tyylillinen ratkaisu, jota käytän. Ei lauseista voi vetää suoria tulkintoja minuun.

    VastaaPoista
  7. Miksei? Nythän se tapahtuu... ainakin minulla. Okei, olen käsivarsinkommentoimaton jatkossa. terv. pekka s-to.

    VastaaPoista
  8. Mies tekee, mitä miehen täytyy tehdä.

    VastaaPoista